15.31



Idag är en sån dag när inget sitter bra, man ser bara fet och stor ut vad man än tar på sig. Vidrigt.
Jag ser mycket större ut än mitt BMI. MYCKET. Jag känner mig normalviktig. Om jag bara går ner några kilon till så kommer det att kännas bättre igen.
Jag ser ut som ett stort hus. Jag vill och måste gå ner i vikt. Bara lite. Det kommer inte att vara farligt.
Vissa dagar VILL jag bli frisk, men jag vill verkligen inte gå upp i vikt! Aldrig!
Jag hatar fettet jag har på min kropp. Jag hatar känslan av att vara stor.
Nått kilo till.

( Skrivet för några år sedan )

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=2yV-sRyShHM

2010-10-12 @ 20:26:48
Postat av: Emma

Oj vilken fin låt du länkade! Tack <3

2010-10-12 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0