10.20

Var tvungen att leta fram min gamla mobil, den nya har pajat. Det fanns sms i den som var skickade av han jag var tillsammans med i somras. Hur ont den är gjorde att läsa varenda ord som stod i smsen så var jag tvungen att läsa varenda ett. Jag kunde hur enkelt som helst markera alla och sen radera dom utan att ens läsa ett ord. Varför gjorde jag inte det? Vad fick mig att läsa? Men dom gjorde mig samtidigt varm och glad, dom påminde mig hur bra jag mådde då. Han hjälpte mig att veta hur det ska kännas när man är riktigt kär.
Men nu är han raderad. Isbjörnen jag fick av honom slängde jag och alla smsen är borttagna. Ringen jag fick har jag fortfarande på mig, jag gillar den och den påminner mig om hur mycket han hjälpte mig. Med han kunde jag visa känslor, har haft stora problem med det, innan jag träffade honom kunde jag knappt ge någon annan en kram utan att känna obehag. Han kommer aldrig att raderas helt från mitt minne, min största kärlek.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vet hur bra du mådde under den tiden ni var tillsammans och jag är så glad att ni träffades även om det var jobbigt då det tog slut men du vet hur det känns nu när du är riktigt kär och tack vare han släppte allt och du kan njuta av närhet för det behöver du gumman...kram

2010-10-11 @ 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0