18.48

Sitter och kollar på serier, Lost och Gossip Girl.

Tänkte först se en av mina One Tree Hill boxar för typ 100:e gången (och det hemska är, jag överdriver inte) men jag lät bli. Jag vet exakt vad som händer i varje avsnitt, är nästan så att jag kan varenda replik också. Är nästan så att jag måste låsa in boxarna för att få något gjort på dagarna, fastnar så lätt framför dom annars, min medicin som sagt.
För att hålla mig borta från One Tree Hill för en gångs skull så gav jag Gossip Girl en chans till, har försökt se det förut, det är inte alls lika bra. Såg två avsnitt sen laddade jag hem säsong 3 av Lost istället (såg första och andra på nytt för inte så länge sen) Jag älskade den serien när den startade, säsong 1 var ju grym! Men tappade intresset lite när det började spåra, när det dök upp luckor och farlig rök eller moln vad det nu var, så jag slutade följa den. Nu har jag tänkt kämpa mig igenom alla sex eller sju säsonger, hur många det nu är, måste bara få veta hur allt slutar. Har hört blandade åsikter om slutet, måste skaffa mig en egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0