10.00




" Lycklig är den som inte sörjer över vad han saknar, men som gläds åt vad han har "

Jag är glad över att ha en underbar familj.
Jag är glad över att jag har mina fina vänner.
Jag är glad över att om en vecka börjar ett nytt liv för mig i Umeå.
Jag är glad över att jag hade sån tur att jag har en otroligt fin lägenhet som väntar på mig.
Jag är glad över att idag ska vi börja städa ur min "sjuka" lägenhet, och att jag snart aldrig behöver öppna den där dörren igen.
Jag är glad över att det finns människor där ute som kämpar även när allt verkar hopplöst.
Jag är glad över att jag har förmågan att sakna.
Jag är glad över att jag har överlevt alla år i mörker.
Jag är glad över att jag har den här bloggen. Den hjälper mig och jag vet att den har hjälpt några unga tjejer att inte välja den här vägen.
Det är så mycket lättare att se positiva saker när man skriver ner dom. Pröva det så får ni se.

Kommentarer
Postat av: li

Håller absolut med dig här, man misströstar oftast det man inte har och glömmer allt man faktiskt har runt omkring sig ;)

2010-09-26 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0