17.01




Har mest troligt en lägenhet i Umeå den första oktober. Bara några papper att skicka sen är den min.
Var och såg på den idag och jag blev såld direkt, den skulle bara bli min. En källarlägenhet på 44 kvm, byggd 2008. Var häftig planlösning på den, svårt att förklara men visar bilder sen. Köket var helt nytt, nya luckor, ny kyl och frys och det bästa av allt, en spis med ugn. Det hjälper mig att variera mitt ätande. Dyr hyra men jag kan bara inte släppa den. Den var så jäkla mysig. Men kan inte riktigt slappna av förrän jag har fått kontraktet och skrivit på, för det är mig det handlar om, med den oturen jag har så får jag väl inte hyra den för att jag är sjukskriven och inte har någon fast inkomst, eller så brinner väl lägenheten upp dagen innan jag ska flytta in eller något. Men som jag har trott så många gånger förut så kommer det här att bli vändningen, någon gång måste jag ju bara få ha rätt.

Ska ut och bekanta mig lite med Umeå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0